Pošalji prijatelju

Biz

27. 09. 2011

Nagrada Komercijalnoj banci

Vašington - Na svečanosti u Vašingtonu Komercijalnoj banci iz Beograda dodeljena je prestižna nagrada uticajnog Global Fajnens magazina za najbolju banku u Srbiji u 2011.godini, koju je primio zamenik predsednika Izvršnog odbora Banke Dragan Santovac.

"Biti u ovakvom krugu nagrađenih banaka je zaista pravo zadovoljstvo i čast", izjavio je Santovac, posle uručenja nagrade u Nacionalnom pres klubu.

Prema njegovim rečima, "u globalnom finansijskom svetu kada dobijete nagradu znači da je neko prepoznao put kojim idete i da je to pravi put".

Santovac je naglasio da Komercijalna banka nastavlja istim putem, do novih pobeda, proizvoda i kvalitetnih usluga.

"To je ono što je Komercijalnu banku dovelo do ove nagrade", istakao je Santovac i precizirao da je magazin Global Fajnens poslovanje Komercijalne banke ocenio veoma uspešnim i proglasio je najboljom u 2011. godini u Srbiji.

On je objasnio da je Global Fajnens prepoznao da su menadžment i zaposleni u Komercijalnoj banci izabrali pravi put i da znaju svoj posao.

"To je činjenica koja nas raduje i predstavlja podstrek za dalje rezultate i razvoj banke u istom pravcu", rekao je Santovac i istakao da će banka nastaviti uspešno da posluje.

On je podsetio da je Komercijalna banka na drugom mestu u Srbiji po tržišnom učešću i sa najvećim poverenjem građana, ali da je prva po štednji, što je izuzetno značajno u ovim vremenima, posebno u Srbiji.

Komercijalna banka proglašena je za najbolju banku u Srbiji prema istraživanju magazina Global Fajnens, koje je obuhvatilo banke u 22 države centralne i istočne Evrope.

Kako je navedeno u odluci žirija, za najbolje su proglašene banke koje uspevaju da održe nivo kvaliteta usluga i sigurnosti u često nestabilnim i nesigurnim uslovima tržišta.

Kriterijumi po kojima su birane najbolje banke bili su poznavanje potreba klijenata, rast aktive, profitabilnost, strateški odnosi, odnosi sa klijentima, obučenost zaposlenih, konkurentnost cena usluga, upotreba tehnologije i inovativnost proizvoda.

Novinar Nenad Vulović, foto FoNet

Nema komentara.