Pošalji prijatelju

Integracije

25. 10. 2011

Kampanja "B GOOD"

Beograd - Društvo za razvoj dece i mladih, Otvoreni klub iz Niša, i njihova promoterka, manekenka Katarina Vučetić, prikupili su najveći broj glasova u okviru društveno-odgovorne kampanje "B GOOD" i biće od MTV će ih nagraditi snimanjem i dvomesečnim emitovanjem TV spota.

Otvoreni klub i Katarina Vučetić pobedili su u u glasanju koji je MTV organizovao na svom kanalu i društvenim mrežama Fejsbuk i Tviter

U MTV "B GOOD" kampanji učestvovale su četiri poznate ličnosti od kojih je svaka odabrala po jednu organizaciju iz Srbije čije je ciljeve i aktivnosti podržavala tokom kampanje.

Proslavljeni košarkaš Vlade Divac je odabrao Fond Ana i Vlade Divac, glumica Sloboda Mićalović Društvo za zaštitu životne sredine Stara Planina, di-džej Marko Milićević je podržavao Klub mladih Kraljeva, a model Katarina Vučetić Društvo za razvoj dece i mladih Otvoreni klub iz Niša.

Koordinator projekta Ninoslav Jovanović saopštio je da je MTV "B GOOD" društveno odgovorna kampanja realizovana kako bi se povezali mladi sa humanitarnim organizacijama u Srbiji, pre svega redovnom upotrebom društvenih mreža.

Katarina Vučetić je istakla da društveni capital, koji svako od nas nosi, može da se prelije i u društveno odgovoran rad uz malo truda i zahvaljujući društvenim mrežama.

"Uspela sam da ostvarim direktan kontakt sa svojim fanovima, a društvene mreže su pomogle meni, koliko i ja njima. U ovakvim aktivnostima vidim budućnost društveno-korisnog rada", poručila je ona

Kampanju "B GOOD" finansira Američka agencija za međunarodni razvoj USAID preko Instituta za održive zajednice (ISC).

Novinar Nenad Vulović, foto MTV Srbija

Nema komentara.