Pošalji prijatelju

Zabava

08. 11. 2012

Ostavka upravnika Atelja 212

Beograd - Upravnik pozorišta Atelje 212 Kokan Mladenović saopštio je danas da je podneo ostavku na tu funkciju, koju je obavljao tri i po godine, i da je o tome obavestio Skupštinu grada Beograda, osnivača pozorišta.

Posle pet meseci problema u pozorištu, želim da promovišem tržište i sam sebi uručujem otkaz i prvi čovek u Ateljeu koji će ostati bez posla sam ja, rekao je Mladenović na konferenciji za štampu.

On je izrazio nadu da će "samoukidanjem svog posla i plate da pokaže da odlazak na tržište nije ništa strašno i da valjani pozorišni radnici nemaju čega da se boje".

Želeći da pružim lični primer, posle pet meseci nesuglasica, koje su blokirale rad jedne fantastične pozorišne kuće, želim da promovišem sistem tržišta i nemanja stalnog angažmana, samom sebi uručujem otkaz, rekao je Mladenović na konferenciji za novinare u pozorištu. 

Kako je rekao,ptako će, ne bojeći se tržišta, on biti prvi čovek u Ateljeu koji će ostati bez posla.

On je izrazio nadu da će "samoukidanjem svog posla i plate da pokaže da odlazak na tržište nije ništa strašno i da valjani pozorišni radnici nemaju čega da se boje".

Spreman na sve izazove koje visoki standardi profesije nameću pred nas i ponosan i uzdignuta čela zbog svega što smo napravili u Ateljeu 212, poručio je Mladenović.

Moramo, dodao je, nekoj budućoj generaciji i mladosti omogućiti da uzme udela u ovim našim preživelim, zastarelim modelima u teatru.

Mladenović je naveo da je njegova ostavka već danas kod gradonačelnika Beograda i rekao da očekuje da je Skupština Grada u najskorijem roku prihvati.

Vreme je da se situacija u pozorištu odblokira, rekao je on.

Mladenović je objasnio da je kao upravnik odgovoran za poslovanje kuće, koja, počev od juna jedva preživljava.

Skandalom, izazvanim nezadovoljstvom dela glumačkog ansambla dobili smo to da su svi sponzori Ateljea 212 otkazali saradnju, da se na blagajni drastično odražava pad prodaje i da u toj blokadi, gde ne postoji način da se petomesečni sukob razreši, predstave ne mogu da funkcionišu, rekao je on.

Odgovornost upravnika je da omogući proces rada i ako je ovo način, važniji mi je Atelje od mog mesta upravnika, poručio je on.

Mladenović je ukazao da se zalaže za teatar otvorenog modela funkcionisanja, u kojem će glumci svoju sigurnost obezbeđivati svojim darom i angažmanom, a podrazumeva jasne ugovorne obaveze. Za teatar u kojem od portira do upravnika neće biti stalno zaposlenih, jer u gradu u kojem postoji realno tržište od nekoliko stotina glumaca i pozorišnih radnika, bez posla, željnih svakog angažmana, ovakav model, nikako ne bi trebalo da se prelomi preko glumačkih leđa, već opšteg načina funkcionisanja svih pozorišta, istakao je on.

Ostavku je podneo i direktor marketinga Ateljea 212 Igor Brakus.

On je rekao da je povređen zbog toga, što ga deo glumaca, od sukoba sa upravnikom percipira kao 'Kokanovog čoveka' i da mu se pojedini glumci ne javljaju na ulici.

Moja moralna načela ne dozvoljavaju mi da ostanem u kući, gde se tako nešto dešava, niti to želim, zaključio je on, dodajući da je strašno to što niko ne vrednuje dostignuća tima koji je u proteklom periodu vodio Atelje 212.

Mladenović je poželeo sreću nasledniku i najavio da će u ponedeljak uveče, posle predstave, prirediti oproštajni koktel, kojem će prisustvovati i glumački ansambl.

 

Novinarka Andrijana Milaćević, foto FoNet

Nema komentara.